onsdag den 19. januar 2011

Dejlig overraskelse

Sikke en dejlig overraskelse, min skønne scrapveninde Linda har sendt denne i min retning


And it goes like this:
By accepting this award I will complete the following:
1) Thank and link back to the person who awarded me.
2) Share 8 things about myself.
3) Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
4) Contact those bloggers and tell them about their awards.

Del 8 ting om mig selv, hmm... okay, okay....

1. Elsker min hobby, at være kreativ og nusse på mit kontor.

2. Tror på "at det jeg ikke dør af bliver jeg stærk af" og jeg er en mægtig stærk person.

3. Det bedste jeg ved er, at være sammen andre scrappere.

4. Er en 100% loyal ven overfor de få, der får adgang til mit hjerte og der er altid plads til en mere.

5. Bruger alt for meget tid foran min computer - men jeg har ikke dårlig samvittighed.

6. Elsker musik og synger altid - måske ikke så godt - og kan ufattelig mange underlige sange udenad.

7. Drømte som barn om, at jeg skulle male på biler - altså ikke bilen, men billeder på biler, I ved nok hvad jeg mener.

8. Er enormt stædig og temperamentsfuld men bærer sjældent nag.

De 8 jeg vil sende denne award videre til er:

1. Frk. Lytzen Hun laver de skønneste ting
2. Sarah Her er muligheder for et enkelt lift
3. Hellemor Et besøg værd
4. Karina Elsker hendes stil
5. Anne Hvilken kreativitet
6. Agnieszka wow
7. Charlotte Altid inspiration
8. Nina Hvor er det skønt

4 kommentarer:

  1. Herligt at lære dig bedre at kende :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den - Og tusind tak fordi du gav den videre til mig!

    Og ja, det er skønt at lære folk at kende på denne måde.. Ellers får man jo ikke altid så meget at vide ;)

    Vil gå i tænkeboks nu

    SvarSlet
  3. Tusind tak, det var sødt af dig ; )

    SvarSlet