onsdag den 9. februar 2011

mistet mojo

Ja den er pist væk, altså min mojo. Jeg får bare selt ikke lavet noget. Har ikke engang lyst, HJÆLP !!!

Min svigermor blev 60 sidste weekend og til hende havde jeg lavet dette album fra scrapfestival 2010 færdigt.






Jeg forsøger nu at komme på højkant efter bahandling på hovedpineklinikken, har fået af vide, der kan være bivirkninger i op til 4 uger, så måske er det derfor jeg ikke kan finde lysten til at være kreativ lige nu. Indtil videre vil jeg forsøge, at finde min mojo igen ved, at tage en tur rundt i blogland, for hvor bliver der lavet mange flotte ting - skal nok give jer en kommentar med på vejen når jeg får lidt mere overskud igen :)

5 kommentarer:

  1. Det er rigtig øv! Havde lige en kort periode hvor jeg intet kunne! Jeg lod være! OG så kom lysten langsomt igen ;-)
    Jeg tror ikke at det hjælper at stresse over det eller forcere det.
    Lyder spændende med behandling på hovedpineklinikken - håber det hjælper?
    God mojo-jagt!

    SvarSlet
  2. Jeg tror også at det bedste er ikke at gøre noget - og i hvert fald ikke gøre det til noget større. Så skal lysten og kreativiteten nok indfinde sig igen. Men indrømmet - træls er det når lysten er langt væk at hente :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror også bare, jeg ville læne mig tilbage og vente til anfaldet var drevet over....Det skal nok komme igen - af sig selv.
    Men der er vel ikke nogen, der har lyst at scrappe, hvis man har problemer med hovedpine, og har været gennem behandliger på hvp. klinikken.

    Det album du har fået lavet færdigt er i hvert tilfælde rigtig flot. Dejlige farver og lækkert ser det ud.

    I aftes i strikkeklubben, var der lige en der fortalte at hendes datter (sosu fra Århus) havde vundet ved Skills. Ingen anede hvad det var - jo mig. Fordi jeg havde læst her hos dig....Så det er lærerigt at besøge din blog. Vidste du det ?

    Rigtig god bedring med dit scrappehumør....

    SvarSlet
  4. Dit album er superflot.

    Jeg kan se at du har meldt dig til modelling paste kurset, mon så ikke at mojoen kommer tilbage? ; )

    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  5. Din mojo skal nok komme igen, det er meget almindeligt, at den forsvinder nu og da! Jeg tror nogen gange det sker, når vi begynder at stille alt for høje krav til os selv. Det er et super duper lækkert album du har lavet!
    Jeg har i årevis lidt af migræne (eller det troede både lægen og jeg at det var pga. mange 3 dages anfald med opkast osv.) Det viste sig, at det kom af en lille ubalance i min holdning og en holdningsbandage, som jeg selv kom på at købe, fik kureret det. Nu behøver jeg ikke engang bruge den, for jeg ved hvad jeg skal passe på! Mærkeligt at lægerne ikke tænker på, at det kan være forkert holdning, som giver nogen mennesker hovedpine? Håber de finder ud af hvad din hovedpine kommer af og at den forsvinder igen!

    SvarSlet