fredag den 24. december 2010

Glædelig jul

I ønskes alle en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår. Tak til de søde nisser, der havde sendt pakker til scrap-julekalenderen, jeg har fået nogle fine og lækre gaver.

Tak for jeres søde hilsner og kommentarer her på bloggen. Det har været vældigt inspirerende, at tage på blogrundfart og jeg må indrømme, at i 2010 er meget af min scraptid gået med, at besøge jeres blogge fremfor selv at få lavet noget.

Glæder mig til, at tilbringe mere tid i blogland i 2011.

Juleklem fra Marianne

5 kommentarer:

  1. I lige måde håber i havde en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Også glædelig jul til dig og dine.
    Og ja, jeg synes også, at jeg har brugt meget tid på juleblogging, frem for selv at scrappe. Men det har også været hyggeligt.
    Kh
    Annette

    SvarSlet
  3. Blogs er jo heldigvis også her vi finder inspiration :)
    Glæder mig til at vi får gang i scrapperiet og dagbøgerne i 2011.

    SvarSlet
  4. Det er træls når man glemmer at scrappe i stedet for at blogge. Der er jo bare så meget lækkret at kigge på, så man bliver nemt slugt.
    Lad os satse på 2011!!!
    Godt nytår til dig og dine!

    SvarSlet
  5. Din blog er skam altid et besøg værd - så jeg forstår så udemærket at man kan blive helt væk i det.

    for mit vedkommende fik jeg heller ikke scrappet så meget som jeg gerne ville i år. Måtte melde afbud til flere arragementer og kunne i det hele taget ikke holde til at sidde op længere end 20 min ad gangen pga en diskusprolaps.
    Heldigvis er den i bedring.

    Så må 2011 byde på mnge scrapoplevelser for os begge.

    Godt nytår, Marianne

    SvarSlet