søndag den 19. december 2010

kaos



Kaos på bordet. Ja sådan kommer der hurtigt til, at se ud når kreativiteten pludselig vælter ned over mig.
Efter nogen tids vinterhi er jeg idag begyndt på et julealbum der skal indeholde indkøbslister, adresser, gavelister o.lign. Hvorfor ??? Jo det er fordi, at jeg hvert år irriterer mig over, at skulle skrive indkøbslister, finde addresser på personer det er alt for lang tid siden, at jeg har besøgt osv.
Her er så opstarts billederne, mon ikke det færdige resultat ligger her på bloggen inden jul :)

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det en god ide! Du har fat i det helt rigtige dér, og kan allerede se, at det vist blir RET lækkert ;)

    Glæder mig til at se resultatet

    Adventsknus

    SvarSlet
  2. JUHUU, det ser ud som hjemme hos mig. Vi to roder vist bare lidt vildt når vi scrapper.
    Dejligt at du har fundet din MOJO igen, den bog ser ud til at blive for lækker og jeg tager hatten af for dig hvis den kan nå at være færdig inden jul.

    SvarSlet