mandag den 8. august 2011

JA jeg lever endnu

Så er første del af ferien slut. 3 uger uden scrap, det lyder som et marreridt men det har faktisk været helt ok. 3 af min søde campingnaboer har lokket mig til at lære at strikke og yes, mit første selvstændige strikkeprojekt er færdigt.
Jeg har helt selv strikket en poncho og jeg glæder mig til, at tage den i brug de første kolde efterårsaftener på campingpladsen...smiler.

I går fejrede vi min mormors 100 års fødselsdag. Hvad giver man en ung frisk dame på 100 år? Jeg synes det var rigtig svært så jeg endte med at lave en æske chokolade til hende

Nu står den på oprydning på scrapværelset, for nu trænker jeg virkelig til at nusse med mine papiere igen.

Hvad med dig har du holdt fri fra scrapsagerne ?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar