mandag den 22. august 2011

Så er ferien slut

I går kom jeg hjem fra en fantastisk ferie på Zakynthos. Dejlig lille græsk ø, 35 grader og god mad.
I dag bankede hverdagen atter på og jeg kan nu tænke tilbage på minderne om en god sommerferie.
Heldigvis har jeg fået taget en masse billeder, så mon ikke der dukker et minialbum op med ferie minder.

Fik lavet dette fødselsdags kort lige inden jeg drog afsted på ferie

Hvad med dig, har du haft en god ferie? og synes du, lige som jeg, at det er en lille smule hårdt at komme igang igen?



2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage til virkeligheden.
    Dejlige billeder (ligner jo lige noget til scrap) og superflot kort.

    Jeg håber, du kommer bedre i gang end vi andre. Hverdagen begyndte her i sidste uge. Vi slæber os ud af sengen om morgenen.......Det er virkelig en kold tyrker !
    Vi er meget bedre til at holde ferie....
    God uge - så god som mulig...

    SvarSlet
  2. Hei Marianne!
    Takk for hyggelig selskap under middagen idag!
    En tur til Hellas hørte riktig flott ut... Deilig varmt som her i Belgia.

    SvarSlet